Blog

16 april 2012

{Mario Badescu}

Elke keer als mijn potje gezichtscrème bijna op is, ga ik op zoektocht naar een nieuw 'wonder'product. En deze keer (mede door andere bloggers) kwam ik in de wereld van MARIO BADESCU terecht. (http://www.mariobadescu.com/)

Producten die zeer geliefd zijn bij celebrities (o.a. Jennifer Aniston, Madonna, Eva Longoria, Charlize Theron, Kate Moss,...) en van prijs zeer voordelig zijn (in vergelijking met andere soortgelijke merken).

Het was best wel even zoeken om deze producten te vinden , maar bij de online shop van COSMANIA (http://www.cosmania.nl/nl/)  kun je de collectie terugvinden.

Dit zijn de producten die ik heb gekocht:

 Ceramide Eye Gel, €19


 Seaweed Night Cream, €20


 Collagen Moisturizer SPF15, €22


 En enkele bijgeleverde staaltjes:




Ik ben ZEER tevreden van dit gamma! Niet enkel de prijzen zijn zeer aantrekkelijk, het is ook zo aangenaam in gebruik. 

De Eye Gel is een groen-achtige gel waarvan slecht een zeer kleine hoeveelheid volstaat om de huid rondom de ogen te hydrateren. Ik breng deze zowel 's avond als 's morgens aan. (Let wel op, RONDOM de ogen! nooit een ooggel aanbrengen OP de ogen) 
Deze ooggel is ook ideaal voor jonge vrouwen zoals ik (beginnende de twintig) om te starten met een goede oogcrème.

De Seaweed night cream is (zoals de naam verklapt) op zeewier gebaseerde crème die 's nachts de huid zeer goed voedt. 's Morgens is mijn huid echt superzacht. ook hier volstaat een kleine hoeveelheid.

De Collagen moisturizer is iets vettiger (misschien de volgende keer een oil-free kopen) maar door er wat minder van te gebruiken en zeer goed uit te wrijven, valt het nog mee. Ook deze zorgt voor een babyvelletje. heb je van nature een zeer droge huid, dan is deze wel zeer geschikt voor je. Ikzelf heb een gemengde huid, dus heb eerder een oil-free exemplaar nodig.

Ik snap meteen waarom er zoveel celebrities er weg van zijn. Nu JIJ nog! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten