Blog

16 april 2012

{BB Cream}

De hype van dit moment is vrijwel zeker de BB cream. Een crème, die oorspronkelijk uit Duitsland komt,  die de huid én teint egaliseert. De pefectie toch?

Nu even in de praktijk.
Zowel L'Oréal als Garnier hebben een dergelijk product op de markt gebracht. Ikzelf heb enkel de variant van l'Oréal en kan dus ook enkel daarover een beoordeling geven.

l'Oréal Nude Magique BB cream, €13.99

Ik was best opgetogen over dit product, wilde er direct één gaan kopen en testen:). Zo gezegd zo gedaan. Sta ik voor de spiegel met een kritische blik naar mijn gezicht te staren, niet echt begrijpend wat ik ervan moet denken.

Eerst en vooral ben ik erg gehecht aan een goede gezichtscrème. En deze vervangt de gezichtscrème, toch? Dus deze stap moest ik al overslaan. (Dan moet het een zeer goede verzorging zijn, wil ik dit elke dag overslaan :s.) Vanaf dat dit product in contact kwam met mijn huid begon het een licht bruine kleur na te laten. Beetje zoals een foundation. Best wel handig, maar niet zeer eenvoudig om egaal te werken, vond ik. Ook de korreltjes die in het product zitten, voelen raar aan tijdens het gebruik.


 Voor


 Een toefje BB cream


 Na



Uiteindelijk is het resultaat best wel egaal, licht getint (natuurlijk kleur) en stralend. 
Nadeel is toch het licht gebrek aan zachtheid in de zin van dagelijkse verzorging. Ikzelf zou voortaan een lichte en kleinere hoeveelheid gezichtscrème aanbrengen alvorens dit product te gebruiken.

Is dit nu een WONDERPRODUCT? Voor de één misschien wel, voor de andere niet.
Ik ben er niet wild van. Maar voor af en toe eens te gebruiken, kan het best wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten